Have you been sleeping well lately? I wanna see you.

72274-79

Mjaha.
Carbonara och kli på ryggen säger du. Det verkar onekligen mjukt. Men självklart tänker jag hellre på efteråtet och hur lite tid jag har att tänka efter och faktiskt så sover jag nästan ingenting och tillslut så säger det SKLAJF. Och en liten tallrik krasar i köket.

Man får passa sig, för sånt man tycker om och för sånt som man bryr sig kring
Kanske skulle det fungera att bara fokusera på gråskalor och blommigt, nittiotalsgrönt
Katten i min säng säger att jag egentligen bara är dum och egentligen borde jag klara allt i hela världen
Egentligen tänker du bara för mycket, egentligen är det enkelt

SKLAJF





Rymden i katten i sängen
Omsluten av små frasiga vingar klämmer jag på allt tills det smälter
Och ser mig omkring
Och ser mig

Men jag passar mig för sånt som jag tycker om och sånt som jag bryr mig kring
Efteråtet är här snart och jag måste komma ikapp mig


Somna mig i en kyss, på rygg med tassarna på magen
Så kanske rymden i dig kan vila hos mig

Kommentarer
Postat av: agnes

det är bra att sova när det säger sklajf, tror jag. och vad är enklet, svårt, viktigt och inte alls?
tänka är bra. vadsomhelst. göra tyckaomsaker och tänka är bra! det tror jag bestämt.
KRAM!

2007-10-23 @ 17:13:24
Postat av: Elin

Fin bakgrund! Fin bild! Ella=fin! Så äre! Jag säger att ett bra botemedel mot allt som inneryms i en endaste knyrf är Yeh Sor Halka halka! Man kan dansa fast i huvudet under täcket och låtsas att man är någonannanstans och att man inte riktigt finns.
Klleeem!

Postat av: karin

Ella lek med mig, prutt saknar dig ju1

2007-11-06 @ 08:48:35
Postat av: Ida

den där bilden är helt unfuckingbelieveable bra. puss puss

2007-11-16 @ 11:26:55
Postat av: Anonym

fint skrivet!

2008-02-21 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback