Landa mig, vila nu, vadsomhelst

72274-83

Det får inte plats så mycket i min kropp samtidigt. Det spyr ut sig eller skapar ett mentalt illamående. Om jag kunde skulle jag väldigt gärna förklara, du frågar så jag tänker att du vill ha svar. Men jag förstår ingenting och det svallar så otroligt men jag tappar allt på slutet. Jag tappar allt precis innan det gäller, och så gömmer vi oss i varandra.

Morgondagen bryr sig inte om stenras eller sömnbrist. "Skärp dig", säger morgondagen, och jag kan inte sprida mitt bajs i vuxna människors öron. Jag har alldeles för korta ben och svaga armar, man når liksom inte upp.

/

Exponera, diarré-a, manifestera, radera
NU VET JAG för miljoner öron
Sen skakar det och då finns ingenstans förutom du och röster som reser sig
När vi snurrar igen längtar jag, när jag skakar svirvlar fingrar dansar
Jag minns inte hur man är ärlig med sånthär

Ett fotografi håller i femton minuter, en sång i kanske 340, 460
Det tar lång tid att bygga upp och det rasar det tappar nu rasar det

Upp över igenom och NER


=
Landa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback