Have you been sleeping well lately? I wanna see you.

Blundar jag känns smällen i hela kroppen. Tyngdlös. Vit bil. Cykel som skramlar. Ultrarapid, långsamma bilder och fan det är inte bra. Thinner Boys på repeat och ulket ulket ulket helar mig, långsamt. Jag har samlat och monstret kommer lösas upp, snart, snart. Men ikväll behöver jag vara ensam med ett ulk, ett snor.

Imorgon vankas svarta ögon, stora stora vita tänder och skäggiga män. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag orkar inte. Jag kommer att skratta mycket, som vanligt. Jag kommer vara glad, som vanligt. Det är bra att veta det. Att jag har det. Ett säkert kort. Skrattet och gladet. Det går inte att undvika, vänner.

Dock kan en skratt- och gladdag innehålla törnar och klafsigt bajs, som idag. Alla klafsdagar slutar inte som denhär, (Tack.), men idag har jag samlat. Samlat.

Klämmangel.

Kommentarer
Postat av: Mamma MU

KLEM , kom snart dong dong dong,nån gång.

2006-09-07 @ 07:28:50
Postat av: storaida

ella du skriver så det gör alldeles ont i mig. jag vill kleta in dig med klister och rulla dig i glitter. eller ge dig en spruta med sockerdricka så du bubblar igen. men ibland är man bara ledsen och då är det så. man får försöka rida ut sorgstormarna om man kan, utan att behöva vara så duktig under tiden. menny pusses

2006-09-07 @ 22:21:42
Postat av: Sara Parkman

YO! hört ryktas om att du kan kirra snygga bloggar (det syns...) skulle inte du kunna hjälpa mig? I skolan lämnar vi nämligen in arbete via bloggar, och läraren är jäkligt noggran med en snygg blogg. jag kan dock inte med datorer så bra. tacksam för hjäääälp! puss /Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback