And every breath we drew was puyo puyo

jerker


Det finns många ord,
tre av dem är
jag älskar dig.
Fast inte på ett ”vill du gifta dig med mig”-sätt
utan på ett mer
solljus sätt
ett te på natten under filten framför filmen
som visar hur jag gillar dig
på franska,
det finns svårmod i filmen, jovisst,
och det mesta är trist,
men det blir estetik,
när vi pratar på ett fik.
Det dumma är
att den andra inte är där
Men det kanske ändras,
för en dialog på en
är inte så kul.

Är du det enda som håller mig vaken på vardagarna?
En av sakerna i alla fall

Det finns 162 tecken kvar när jag skrivit klart den här meningen.
Vad skall man säga på så kort tid?
Man kan säga det du sa;
kom hit ju.

Vem sprillar inte när man får nåt såntdär? Jag sprillar i hela mig, sen igår, och sprillet blir tydligare när jag skakar, sen igår. Aah.
Det är konstigt, alltihopa.
Men jag sprillar.

Kommentarer
Postat av: agnes

MAAAH! DET SPRILLAR SOM TUSAN! Och dendär texten var väldogt, väldigt fin. MAAAH!

Postat av: Anonym

aaah!! vad fint, har du fått den där texten av nån? fattar isf att du sprillar, skakar och jaa vi får lära oss tillsammans att bli av med våra (ofrivilliga)skakningar. iåförsig kan det se sjukt kul ut om man skulle ha ofrivilliga skakningar, bara sådär :D haha!

2006-11-26 @ 18:58:15
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: (Din) Richard

Haha, du har redan hunnit få en bra kommentar på den.

Joo, du är fin och bra. Så det är rätt.
Och jag skulle gärna vilja se den där filmen någon gång.

Tack Agnes.

Må väl / Han

2006-11-27 @ 00:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback