Myspojken makes the day

Deppdagen slutade i eufori och en natt spenderad med Kafka, symaskin, nagellack och Jack Johnsson. Agnes har varit god och lånat ut sin skivsamling, så snart kommer mitt redan fantastiska musikbibliotek bli om möjligt ännu mer fantastiskt.

Det bor ett monster i min mage, ingen klump, utan ett monster, som väser uppåt, i halsen. Dess andedräkt bränns och skapar en otrevlig känsla. Efter många tafatta misslyckade försök att döda magmonstret, höll jag på att kreveran när jag pressat i mig fem, eller också om det kan vara tio, hundra? spaggethisnören och mald kossa. Dock kunde jag på en bänk i cafeterian, bakom ett par congas, skåda myspojkens glada uppsåt, vilket bedövade alla känslor utom en för en stund. Spank you, liksom.

Man måste slå hårt på mellanslagstangenten för att den ska funka. Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Hannah

I don't want you to feel bad.

2006-05-22 @ 12:00:35
Postat av: Liiiz

Jack Johnson är faktiskt hemskt bra, ja blir så glad när jag lyssnar på hans låtar "love is the answer at least for the questions in my heart", jag ler inombords^^!

Skulle bra gärna veta hur sånna där monster som bor inom en ser ut..tror nog att allas ser olika ut, men tänker mig att de som du skriver om ser ut som den där längst upp på denna sida. men den är rätt söt!

Postat av: Elin

Jag vill döda mitt magmonster också, suck! men snart: komjölksproteinfri kost.. yeah, snacka att vara alternativ. det kommer bli det mest alternativa på länge. värsta vegan-metoderna!

2006-05-22 @ 12:30:04
Postat av: CHERRY BOMB

Ååh, myspooojken

2006-05-23 @ 09:45:14
URL: http://sleepypie.blogg.se
Postat av: CHERRY BOMB

Fan vad bajs det är när dom blir nerkortade!
Nu blöev jag arg :(

2006-05-23 @ 09:46:40
URL: http://sleepypie.blogg.se
Postat av: Kitty

alltså! jag blir så himmla förvirrad! alla skaffar nya FINA bloggar! hur gör ni? jag vill också!

2006-05-25 @ 16:39:13
Postat av: Frodo

ella! bloggabloggablogga. jag börjar bli trött på att läsa samma inlägg om myspojken gång efter gång. jag vill ha nya SMASKIGA detaljer! ^________^

2006-05-28 @ 21:49:07
URL: http://gitaroo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback