Bara som en kontrast till allt pretto på sistone

Nu är jag fetast speedad och luktar ganska gott och fis-hermans vänner fyller min munhåla med kylig fräschet och lite ont gör det allt för när man andas in så bränner det längst upp där bak där man inte kan peta för då kräks man. Jag vill spotta men är inte tillräckligt rrriot för att våga spotta på golvet och jag orkar inte gå ända till toaletten för då kanske de gömda bomberna i taket utlöses över mitt hufvud och det vore inte en rolig grej på något sätt, förutom kanske att det hade kommit såna där män i rymddräkter till skolan igen. Det är härliga tider, strålande tider, komplimanger är fina saker och det är fan inte gott med fis-herman men jag trycker som fan ändå och jag slutar tidigare idag för folkmusiklektionen är inställd och vi ska inte alls ha stefan visade det sig men bild ska vi ha med en lärare som tydligen är ganska otäck men jag tror det kommer att gå bra och vid halv tre kan jag med gott samvete lämna skolan för att fara hem till Pokémon gul och några glada timmar tillsammans med mina Pokévänner som jag glömt namnen på fast jag minns Geodude och han är elak mot mina pokemons för dom är veka och han är stark och jag tycker inte om att slåss egentligen men ibland är det ganska trevligt fast det tycker jag inte officiellt för jag är ju en mes med glasögon och tandställning och jag vågade ringa till tandläkaren idag om min tid som jag missat för jättelänge sen och hon bara skrattade åt mig och gav mig en ny tid i slutet av september vilket är väldigt långt bort och ganska dumt men det var ju mitt fel och nu satt jag väldigt konstigt så det gjorde ont i ryggen fast det är okej, det går nog över snart, iallafall innan jag går under och jag har inget att göra, det är en dum grej, vi har håltimme och på lunchen idag var det en pojke som sa för mycket och flickor var arga och pojken tänkte att nu tyckte vi olika och det tänkte jag också och dethär är inget som kommer gå över fort, utan nu kommer detta att hänga kvar i luften jättelänge och det tycker jag är synd fast det går ju inte att undvika jag vet men det är synd och AJ AJ AJ





jaha

Kommentarer
Postat av: elin

när jag satt inne på toaletten utanför matsalen så grejade någon med sin mobil så att det pep, men det lät precis som en bomb. hahahah, det var lite läskigt!

Postat av: Kiwiiie

det är jobbigt när det blir sånt som hänger kvar. Fast det är ju fint att folk kan säga vad dom tycker, men det är ju lite okul när dom säger det på ett argt sätt...

2006-08-28 @ 17:32:56
URL: http://gitaroo.blogg.se
Postat av: mamma mu

borde nog kontakta Socialstyrelsen om innehållet i vissa preparat som säljs helt öppet som halstabletter..

2006-08-28 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback