Vet att du är alltid du

image73
Det är otroligt pretentiöst. Men det gör mig lugn.

Jag håller mitt huvud högt
Längtan är mitt svärd
Jag söker mig en väg i en förlorad värld

Tiden är ingenting
Hud och jord är ett
Allting är en väv, om du förstår mig rätt


Jag tror att det är "efteråt" nu.
The reasons have all gone away, but the feeling never did. Som att det löst sig men allt jag hade innan är försvunnet.
Jag avskyr, men samtidigt är jag bäst i världen. Som jag alltid varit.
Ändå klarar jag det inte.

Men jag vilar när jag sjunger. Jag sjunger:

Svävar som en falk i en befriad vind

Kommentarer
Postat av: ida

heyyo. kommer du hit på höstlovet? vi är i uppsla tis-fre men hemma båda helgerna. aj miiiiiiiiiiiiiiissss jooooooooooooooooooooo.

2007-09-23 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback