Oh, Comely

Åh, jag vet inte.
Det är kvar, innanför, och det är mitt fel. Allt är mitt fel.

Men en mörk bil, en snabb väg, en liten liten sovande hand att hålla medan rösten av röster klingar starkare än allt annat, en tass mot mitt ben, som krafsar klappa mig, och pälsen är mjuk och varm och att klappa är bättre än att bli klappad. Och framförallt, mögelost och en hysterisk diskussion om djupa frågor där alla missförstår varandra. Då glömmer man en stund. Och tänker på annat.

Och på natten blir det hemska mycket värre än det är, jag behöver ett skrutt, ett riktigt riktigt skrutt, att fylla mig, med viktigt och nära.
Kom hit.

Kommentarer
Postat av: Haaaa

Men inte har du crystal steem sauna! Eller Loft bastu... Eller ljusterapi bastu som byter färg oh luktar viks blå.:P
Hehe. IM IN BASTUHEAVEN!

2006-12-23 @ 23:49:16
Postat av: Anonym

det är skönt att åka iväg ibland! och jag kan förstå att du tänker så, men allt är då verkligen inte ditt fel!! och du är bra och jag tycker om dig mycket. jag önskar att jag kunde vara ett skrutt hos dig nu.
kramkramkramkramkram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback