Spridd svett

image48

Feber är precis vad jag behöver, jag lyssnar på Kent och njuter varesig jag vill eller ej, lappar blommor och hjärtan, sover utan klockor.

Frustration, svett, spya, mensvärksjäveln och lite lagom rädd.

Jag suger så bajshårt på dethär.
Livet, eller vad man kan säga.

Förlåt. Jag försöker. Jag försöker. Jag försöker.

Jag är tom, och allt vad tomhet innebär. Ordentligt ensam, rädd och frustrerad. Heja heja.
Då önskar jag att jag åtminstone hade en hårig buk, som jag kunde fälla över mina frusna tassar.

Hoppas du finns alltid.

Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig, muskotmänniska! Du saknas i skolan och i våren! Vintern rasat ut bland våra fjällar! Hoppas du blir friskis snart och jag hoppas du vet att jag tycker om dig! :D You betcha! En kväll borde vara en puyokväll, någon gång.. när du är frisk igen! KRAAAAAM!

Postat av: agnes

AHHG! Jag tycker det märks väldigt mycket att du försöker. För du gör så mycket bra och lyckas med så mycket. Oj, ELLA, lixom!
Jag imponeras av dig typ.. JÄTTEOFTAJÄMT!
KRAMKRAMKRAM!

2007-03-15 @ 13:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback