Detta är kunst!

Klingonklunga

Den kan dyka upp var som helst. Vid rengöringsavdelningen på Willys, den kanske kliver på bussen, eller överraskar dig utanför din sovrumsdörr när du vaknar imorgon. Klingonklungan.
Beware!

(En högupplöst version finns tillänglig, för den som (liksom jag) gärna pryder sitt skrivbord med en vacker klingonklunga.)

Eller det kanske bara är jag som fnissar dagligen åt klingonklungor, kanske är jag den enda som förstår fnissigheten i sådana plötsliga tankar, men, det är okej.

Och jag minns idag, en massa, men, när man varit i rymden så vet man att det går att minnas med glädje. Och vet du vad som är bäst? Det kanske tillochmed finns kvar, alltid varit där, detdär som du saknat.
Faktiskt.



Kolla, en klingonklunga!

Kommentarer
Postat av: Liz

aahhww. fantastiskt!!!
det är ju helt OOOtroligt. jag önskar nästan att en klingonklunga stod och väntade på mig utanför mitt hus, eller varför inte sittande på bussen en morgon som annars skulle bli lite småtrist och tråkig?!
fantastiskt! :)

2007-01-11 @ 10:39:27
Postat av: Elin

Ahh va fin! I löööv star trek! :) Har du gjort den självis?!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback