Sur le fil

72274-116

Det är inte ens värt att berätta om, det är för oviktigt. Det behöver inte bo i mig, så jag sopar bort.
Borta.

Men på riktigt är olustigheten som infinner sig när en otrygg röst berättar för mig hur jag mår, vad jag gör. När jag ljuger.
Otroligt olustigt och otryggt.
Såntdär undviker jag gärna om jag kan. Och jag kan. Och det har jag gjort. Och det hjälper.

Fratres svirvlar genom öron, det lilla i c-moll svallar genom hand.
Music saves my mortal soul, och hej, jag tycker om att vara ensam idag. Och hej, det är inte som du tror.

Kommentarer
Postat av: es

sköönt

2007-02-05 @ 17:08:40
Postat av: larsson

den första kommentaren är också av mig!hej

2007-02-05 @ 17:11:05
Postat av: Purty

Den raden handlade inte om mig, jag vet... Men jag tankte bara saga att jag vet inte riktigt vad jag tror, men jag tror att jag nog helst inte vill tro pa det.

Och jag saknar dig javligt mycket Ello, fast mest vill jag bara att du ska vara har och alltid hanga runt med mig ...som det ar meningen att vi ska.

Postat av: josefin

ta en titt på amélie

2007-03-11 @ 17:51:19
URL: http://montmartre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback