Well, I'ts just that I've been losing, for so long

image63

December
Juni
November
Augusti
Februari

Jag minns det finaste leendet
"Jag är nog färdig med att vara ledsen nu"
Glöm det.
"Jag behöver bara en avfart, vadsomhelst, kom igen!"
Glömde det.

Jeff Buckleys gitarr förstår precis. Och Jackson Browne.
Ja.
Och jag saknar, det är det jag gjort hela tiden.
Saknar och sörjer och längtar och avskyr.
Härliga grejer.
Inget smakar, inget vill.
Och så börjar det bajsa riktigt ordentligt. Löst och hårt och mjukt om vartannat. Mest löst. I mitt ansikte. Vidöppet. Härliga grejer.
Och april är december gånger tusen.
Härligt.

En kattmelodi
ett pingel
en fågelknirkla
sängen, filten
hand
axel
hand


"Skärp dig."

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Hur LÅNG kan en väntandag vara?

2007-04-21 @ 17:01:54
Postat av: Hannah-Karolajna

Jag är inte honom och jag är inte december.

Men jag har en lägenhet i fängelset och jag gillar att vara med dig. Det kanske duger ibland.

:)

Postat av: Lizzzz...

Jag minns den finaste meningen
"Jag är nog färdig med att vara ledsen nu" och jag minns hur brutalt glad och nöjd jag kände mig. Jag önskar bara att det verkligen hade fortsatt att vara så. Men du vet.. jaa. jag tycker om dig asså..

2007-04-22 @ 16:52:22
Postat av: agnes

jag vet inte vad jag ska skriva.
kanske att det kan hjälpa att göra något helt jätte otippat. kanske åka bort eller något.
kanske att jag förstår men inte förstår alls fast jag tycker om dig väldigt väldigt mycket.
kanske att DU inspirerar!
KRAMHIMLAGOTTOCHKLADDKAKA!

2007-04-22 @ 18:30:10
Postat av: dinajel

kanske dags att plocka fram pärlplattorna och jeff buckley-kassetterna igen.

får en märklig känsla av att känna dig/veta vem du är. kanske en déjà vu i ett tidigare liv. eller så tycker jag bara om hur du skriver. och bilderna du lägger till.

2007-04-24 @ 09:24:46
URL: http://dinajel.blogspot.com
Postat av: Purty

Avsky inte... Och forlat for att jag loggade (in och) ut ur msn sa plotsligt igar, men Nyssa skulle flyga till Sydney och jag ville bara skicka koreanerna till alla bra som var online innan jag kastade mig in i bilen till flygplatsen.
Och sa kommer du vara refrangen i en lat om jag nagonsin blir klar med verser till den. Jag vet att du tycker Ellay namnet ar muppigt (eller det ar vall mest att det bara ar vad du bestamde dig for att skriva i myspacen, right?), men det var det enda som passade i melodin vettu.
"Ellay! Ellay! Ellay! I know you are the Messiah..."
Och messias kanske maste vara en pojke, men vafan det ar juh poäsi och påstmodärnt och pop sa det ar blir bara bra sadar.
Och avsky inte (igen).

2007-04-29 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback