Sufjan, knytt och en rosa buske




KNYTT! Jag blir så hjälplös och dålig när knytten blottar sina sorgsna ensamma små hjärtan. Felåt. Jag är ett dåligt skrutt, jag hoppas att det finns bättre nånstans här i världen. Det gör det. Det vet jag. Jättenära hela tiden. Man ser det på ögonen.


Sufjan Stevens, återigen denne Sufjan. Den magiska ärliga fina fina rösten fyller varenda liten knurf av min kropp och Holland bara blomstrar och ja, det är på riktigt och idag när jag gick den där femkilometersomvägen hem från skolan såg jag världens mest knallrosa buske. Jag blev helt betagen och var tvungen att se på den en stund. En rosa buske.

Om nått litet knytt känner sig ensamt nån gång, kanske vi kan gå på buskvandring. Klart sevärd buske.

You just call out my name, and you know, wherever I am, I'll come running to see you again. Winter, spring summer or fall, I'll you have to do is call, and I'll be there, yes I will. You've got a friend.
Åh. Hej James, är du här?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vem menar du undar..?

Hmh. Fin svenska. Ja.

Postat av: Elin

(We love Sufjan)

2006-09-26 @ 11:58:28
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Liz

buskvandring - ja tack! ett ensamt knytt känner sig inte lika ensamt om det går med ett annat knytt, eller ett skrutt för den delen.

2006-09-27 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback