I wish I had a river I could skate away on

Ta bort denhär kvällen. Ta bort skriken och hungern och ensamheten tänkte jag och när jag bytte plats till den som brukar hjälpa så gick det ännu sämre och jag vinglade hem och nej det är sent och jag vill verkligen inte ha fredag och jag ser inte fram emot nånting och jag vill bara sova sova sova sova och inte vakna upp till dethär igen, jag blir galen, jag vill sova, det är natt, jag kan inte sova, imorgon är en dag dömd till bajs och det är imorgon som jag ska vara tiptop och det ska jag ju såklart alla dagar om du frågar mig och förlåt det här vill du inte veta och inte jag heller så nu går jag väl och slänger mig i det där stora mjuka med blommor.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är svårt att sova ibland. usch.. ond cirkel. det går bara runt och runt och runt. sen rammlar man omkull och vill spy.. typ! :P

Postat av: hannah

Oj vilken lång mening!

Du är bra, Du betyder massa. Mer än du anar.

2006-09-23 @ 23:42:33
URL: http://hannnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback