Cupped my hands to drink under the stars

På ett sätt förstår jag men jag förstår verkligen inte
Det ska inte kännas såhär, nej


Och en annan grej som inte är lika viktig och överallt, är att jag är sjukt stressad i smyg. Såklart. När är jag inte det? Jag kopplar inte ens av när jag sover, och det gör mig extremt trött, vilket gör att när jag ska göra allt detdär som stressar mig blir jag galen och arg och gråter och sånt.

Gråta kan man göra. På natten. I en kram. Men du såg inte, jag vill inte. Jag gömde.



Jag känner mig inte som mig själv och det har jag nog aldrig gjort och jag förvånar mig själv och jag vill flytta hemifrån väldigt väldigt väldigt mycket och jag vill ha en cykel som funkar och ett piano som funkar och jag vill vara rolig och jag retar upp mig själv och jag är inte mig själv och hallå vem är jag?

Hej! Jag är tonåring.

Kommentarer
Postat av: storaida

hej. du är min plastälskling och jag blir arg för att du inte bor här nära. fakkis. pusspuss

2006-09-04 @ 22:31:31
Postat av: Mamma Mu

Det tar tid att bli sams med sig.
Ibland får man tänka: " det får vara så här nu", annars blir man galen av att vilja något annat.
Det är viktigt att hitta något som tankar på ,när man ger hela tiden.

2006-09-05 @ 07:28:59
Postat av: Liz

du är fruktansvärt rolig tycker jag allt! helt sant! det är inte alltid lätt att veta vem man är. man tror man kommer på men så försvinner det efter ett tag..
man får gråta, och andra får se. fast jag fattar om du inte vill. men om du vill så är det ju bara att komma, eller ropa så kommer vi!

2006-09-06 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback