Päls päls och lite päls

Rosa yoghurt med rosa sugrör och när det tar slut så smäller det i sugröret och jag blir rädd och skrattar.
Igår och idag är bra, med såntdär som jag gillar och blir fnissig när jag tänker på. Päls, till exempel. Hihi.
Pälsig planeras morgondagen att bli, det borde lyckas om jag bara går in för det. Om jag bara kunde göra det jag skulle istället för det jag vill.

/

x Ett stort mörkt kallt rum med en lampa och en yoghurt, och ett litet hopp, javisst! Hopp och päls.
x Ett litet rum med ett ljus och en smörgås. Ett litet litet feberdrömsmonster som har en mikroskopiskt liten nagel som ristar in små hjärtan på insidan av strupen.
Det är en konstig känsla.

So, may the sunrise bring hope where it once was forgotten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback