I've made a lot of mistakes, in my mind, in my mind

ag

Slänga, installera, introducera. Byta, flytta, slänga. Klippa, tejpa, limma. Fina färger, nya färger. Nya ränder, blommor. Nya fina bra. Nya. Choklad, sugrör, och jag hittade ett papper fullt med mumrikar. Och framförallt, en lukt som mindes allt. Allt allt.

Och det är ensamt att inte trivas ens med sig själv. Att känna igen allt, utom det som brukar vara. Jag vet inte vem jag blivit. Om jag blivit rätt. Rätt? Jag menar, om jag blivit mig själv.

Vem ska jag vara?

Kommentarer
Postat av: Liz

du är så grymt fin! överallt, innuti, utanpå.
jag vet inte vad jag kan säga..

2006-12-29 @ 01:36:35
Postat av: låll

hallå! den där bilden är ju GRRRRRRRRRRYMT fin!

Postat av: storaida

jag vet det är jobbigt inte veta vem man är/var/blivit/kommer bli. fast jag tror ändå mitt inne i finns ett ellafrö som slumrar i blöta, kanske gror lite långsamt tycker du, men lite varje dag och när det blir ljust så kanske du ser det finns flera lite olika blad på grodden, men alla är från samma frö.

2006-12-31 @ 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback